Onderhoud & storingen
MijnGS1 & GS1 Data Source
Opgeloste meldingen
17-11-2023 15:00 GS1 Data Source tijdelijk niet beschikbaar vanwege release
Opgelost: 19-11-2023 20:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 18 november is een aantal diensten en services tijdelijk niet beschikbaar van 17-19 november:
- GS1 Data Source: van 17 november 17.00 uur - 19 november 20.00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt.
- Het datakwaliteitrapport in MijnGS1: van 17 november 15.00 uur - 19 november 20.00 uur. Het rapport wordt tijdens deze periode niet bijgewerkt.
- Retailerextract: van 17 november 15.00 uur - 19 november 20.00 uur.
- GS1 Data Link: van 17 november 15.00 uur - 19 november 20.00 uur.
- API's van Data Management Services (DMS): van 17 november 15.00 uur - 19 november 20.00 uur.
12-11-2023 18:00 Onderhoud testomgeving GS1 Data Source
Opgelost: 16-11-2023 18:00
Vanwege geplande werkzaamheden door Microsoft kan de testomgeving van GS1 Data Source tussen 12 november 18:00 uur en 16 november 18:00 uur soms minder goed bereikbaar zijn.
Zie hieronder het bericht van Microsoft:
Scheduled network maintenance may affect one or more of your virtual machines in West Europe
An upcoming maintenance update will affect virtual machines in West Europe, from 12 November 2023 18:00 UTC until 16 November 2023 18:00 UTC. During this planned maintenance window, IaaS virtual machines will be migrated to newer network hardware. Please expect each virtual machine to be unavailable for up to 15 minutes after initiating the maintenance. Operating system and data disks will be retained, but temporary disks will be reset.
21-10-2023 08:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 21-10-2023 20:00
Wegens onderhoud is MijnGS1 zaterdag 21 oktober niet bereikbaar van 08:00 - 18:00 uur. Onze excuses voor het ongemak.
18-10-2023 19:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 18-10-2023 21:30
Wegens onderhoud is MijnGS1 vanavond niet bereikbaar van 19.00 - 21.00 uur. Onze excuses voor het ongemak.
18-8-2023 15:00 Aantal diensten en services tijdelijk niet beschikbaar
Opgelost: 20-8-2023 20:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 19 augustus is een aantal diensten en services tijdelijk niet beschikbaar van 18-20 augustus:
- GS1 Data Source: van 18 augustus 17.00 uur - 20 augustus 20.00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt.
- Het datakwaliteitrapport in MijnGS1: van 18 augustus 15.00 uur - 20 augustus 20.00 uur. Het rapport wordt tijdens deze periode niet bijgewerkt.
- Retailerextract: van 18 augustus 15.00 uur - 20 augustus 20.00 uur.
- GS1 Data Link: van 18 augustus 15.00 uur - 20 augustus 20.00 uur.
- API's van Data Management Services (DMS): van 18 augustus 15.00 uur - 20 augustus 20.00 uur.
10-8-2023 13:00 GS1 Data Source verwerkingstijden langer dan normaal
Opgelost: 11-8-2023 13:00
Het is druk op de datapool en de verwerkingstijden zijn langer dan normaal. Onze excuses voor het ongemak.
8-8-2023 18:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 8-8-2023 18:30
Wegens onderhoud is MijnGS1 vanavond niet bereikbaar van 18.00 - 18.30 uur. Onze excuses voor het ongemak.
19-7-2023 16:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 20-7-2023 10:00
Woensdag 19 juli van 16.00 uur tot de volgende morgen 10.00 uur voeren wij onderhoud uit in MijnGS1. Kans is dat in dat tijdvak nieuwe aanvragen en wijzigingen niet behouden blijven. Advies is om MijnGS1 dan niet te gebruiken. Excuses voor het ongemak.
6-7-2023 18:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 6-7-2023 23:00
Tussen 18.00 en 23.00 uur voeren wij onderhoud uit in MijnGS1. Kans is dat in dat tijdvak nieuwe aanvragen en wijzigingen niet behouden blijven. Advies is om MijnGS1 dan niet te gebruiken. Excuses voor het ongemak.
5-7-2023 20:00 Wegens onderhoud is de GS1 Data Source tijdelijk niet bereikbaar
Opgelost: 5-7-2023 21:30
Wegens onderhoud is de GS1 Data Source niet bereikbaar van 20:00u tot 21:00u. Onze excuses voor het ongemak.
28-6-2023 18:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 28-6-2023 23:00
Tussen 18.00 en 23.00 uur voeren wij onderhoud uit in MijnGS1. Kans is dat in dat tijdvak nieuwe aanvragen en wijzigingen niet behouden blijven. Advies is om MijnGS1 dan niet te gebruiken. Excuses voor het ongemak.
21-6-2023 18:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 22-6-2023 09:00
Tussen 18.00 en 22.00 uur voeren wij werkzaamheden uit in MijnGS1. Kans is dat in dat tijdvak nieuwe invoer en wijzigingen niet behouden blijven. Advies is om MijnGS1 dan niet te gebruiken. Excuses voor het ongemak.
19-6-2023 18:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 19-6-2023 22:00
Tussen 18.00 en 22.00 uur voeren wij werkzaamheden uit in MijnGS1. Kans is dat in dat tijdvak nieuwe invoer en wijzigingen niet behouden blijven. Advies is om MijnGS1 dan niet te gebruiken. Excuses voor het ongemak.
15-6-2023 12:00 GS1 Data Source verwerkingstijd langer dan normaal
Opgelost: 21-6-2023 12:00
Het is druk op de datapool en de verwerkingstijden zijn langer zijn dan normaal. Onze excuses voor het ongemak.
1-6-2023 18:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 1-6-2023 22:00
31-5-2023 09:00 Vertraging in verwerking taken GS1 Data Source
Opgelost: 6-6-2023 12:00
19-5-2023 15:00 GS1 Data Source uit de lucht i.v.m. release 20-5-2023
Opgelost: 21-5-2023 20:00
Vanwege de release van GS1 Data Source van 2 mei a.s. zijn de volgende systemen tijdelijk niet beschikbaar: • GS1 Data Source - vrijdag 19-05-2023 17:00 tot zondag 21-05-2023 20:00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt. • Datakwaliteitrapport in MijnGS1 - vrijdag 19-05-2023 15:00 tot zondag 21-05-2023 20:00 uur. • Retailerextract, DMS API’s en GS1 Data Link - vrijdag 19-05-2023 15:00 tot zondag 21-05-2023 20:00 uur. Er kan dan geen download/upload meer uitgevoerd worden, API's gaan dicht.
11-5-2023 18:00 Wegens onderhoud is MijnGS1 niet bereikbaar
Opgelost: 11-5-2023 23:00
Tussen 18:00u en 21:00u zullen wij werkzaamheden uitvoeren in MijnGS1 en zal de omgeving niet bereikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak.
8-5-2023 09:00 Storing bij datapool Atrify
Opgelost: 22-5-2023 12:00
20-4-2023 18:30 Wegens onderhoud is MijnGS1 niet bereikbaar
Opgelost: 20-4-2023 23:00
28-3-2023 18:20 Wegens onderhoud is MijnGS1 niet (goed) bereikbaar
Opgelost: 28-3-2023 19:30
27-3-2023 16:00 Wegens onderhoud is MijnGS1 niet (goed) bereikbaar
Opgelost: 28-3-2023 07:00
20-3-2023 19:00 Wegens onderhoud is MijnGS1 niet (goed) bereikbaar
Opgelost: 20-3-2023 20:30
14-3-2023 09:00 Vertragingen Atrify Duitsland en België/Luxemburg
Opgelost: 19-3-2023 12:00
8-3-2023 19:00 Wegens onderhoud is MijnGS1 niet bereikbaar
Opgelost: 8-3-2023 22:00
6-3-2023 13:00 Storing MijnGS1 - bestellen nieuw pakket
Opgelost: 6-3-2023 18:00
1-3-2023 16:30 Wegens onderhoud is MijnGS1 niet bereikbaar
Opgelost: 2-3-2023 08:00
27-2-2023 12:00 Onterechte foutmelding
Opgelost: 27-2-2023 12:00
24-2-2023 15:00 Verschillende systemen niet beschikbaar vanwege GS1 Data Source release van 25 februari
Opgelost: 26-2-2023 20:00
16-2-2023 21:00 Wegens onderhoud is MijnGS1 niet bereikbaar
Opgelost: 16-2-2023 23:30
15-2-2023 19:30 Wegens onderhoud is MijnGS1 niet bereikbaar
Opgelost: 15-2-2023 20:30
15-2-2023 12:00 Vertragingen Atrify Duitsland en België/Luxemburg
Opgelost: 23-2-2023 08:00
8-2-2023 21:00 Verstoring bij het aanmaken van codes (Opgelost)
Opgelost: 9-2-2023 14:45
27-1-2023 08:00 Bereikbaarheid MijnGS1
Opgelost: 27-1-2023 14:15
19-1-2023 20:00 Wegens onderhoud is MijnGS1 minder goed bereikbaar
Opgelost: 20-1-2023 01:00
4-1-2023 13:15 Verstoring bij het aanmaken van codes (Opgelost)
Opgelost: 5-1-2023 11:00
4-1-2023 12:00 Problemen bij het bevestigen van een bestelling (Opgelost)
Opgelost: 5-1-2023 08:00
19-12-2022 09:00 Problemen met aanmaken van artikelen bij pakketten van 1.000 en groter
Opgelost: 22-12-2022 15:00
6-12-2022 17:00 Groot onderhoud MijnGS1
Opgelost: 12-12-2022 09:00
2-12-2022 12:00 Storing Datakwaliteit-rapportages en de DMS-API's.
Opgelost: 12-12-2022 14:20
18-11-2022 15:00 Verschillende systemen niet beschikbaar vanwege GS1 Data Source release van 19 november
Opgelost: 20-11-2022 20:00
13-9-2022 08:00 Storing Nummerbeheer MijnGS1
Opgelost: 13-9-2022 22:00
25-8-2022 11:15 Storing MijnGS1
Opgelost: 25-8-2022 20:00
19-8-2022 00:00 Onderhoud testomgeving GS1 Data Source
Opgelost: 20-8-2022 00:00
12-8-2022 17:00 GS1 Data Source tijdelijk niet beschikbaar
Opgelost: 14-8-2022 20:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 13 augustus is GS1 Data Source tijdelijk niet beschikbaar van 12 augustus 17.00 uur - 14 augustus 20.00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt. Onze excuses voor het ongemak.
12-8-2022 15:00 Tijdelijk niet mogelijk om enkele GTIN's te kopen via MijnGS1
Opgelost: 13-8-2022 15:00
12-8-2022 15:00 Datakwaliteitrapport in MijnGS1 tijdelijk niet beschikbaar
Opgelost: 14-8-2022 20:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 13 augustus is het datakwaliteitrapport in MijnGS1 van 12 augustus 15:00 uur - 14 augustus 20:00 uur tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
12-8-2022 15:00 Retailerextract tijdelijk niet beschikbaar
Opgelost: 14-8-2022 12:00
12-8-2022 15:00 GS1 Data Link tijdelijk niet beschikbaar
Opgelost: 14-8-2022 20:00
12-7-2022 10:00 Facturatieproblemen
Opgelost: 12-7-2022 14:00
1-7-2022 12:00 Geen toegang tot MijnGS1
Opgelost: 2-7-2022 12:00
29-6-2022 12:00 Storing testomgeving
Opgelost: 30-6-2022 12:00
10-6-2022 08:00 Gepland onderhoud
Opgelost: 11-6-2022 01:30
31-5-2022 16:00 Vertraging door drukte in GS1 Data Source
Opgelost: 2-6-2022 20:00
20-5-2022 15:00 Aantal diensten en services tijdelijk niet beschikbaar
Opgelost: 22-5-2022 20:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 21 mei is een aantal diensten en services komend weekend tijdelijk niet beschikbaar: GS1 Data Source: van 20 mei 17.00 uur - 22 mei 20.00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt. Het datakwaliteitrapport in MijnGS1: van 20 mei 15.00 uur - 22 mei 20.00 uur. Retailerextract: van 20 mei 18.00 uur - 22 mei 20.00 uur. GS1 Data Link: van 20 mei 15.00 uur - 22 mei 20.00 uur.