Opgeloste meldingen
16-8-2024 15:00 MijnGS1 tijdelijk niet beschikbaar vanwege de GDSN augustus release
Opgelost: 18-8-2024 20:00
Op vrijdag 16-08-2024 vanaf 15.00 uur tot 17.00 uur is MijnGS1 tijdelijk niet beschikbaar vanwege de GDSN augustus release.
In verband met de release van GS1 Data Source van 17 augustus zijn een aantal diensten en services tijdelijk niet beschikbaar van 16-18 augustus:
GS1 Data Source: van 16 augustus 17.00 uur - 18 augustus 20.00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt.
Het datakwaliteitsrapport in MijnGS1: van 16 augustus 15.00 uur - 18 augustus 20.00 uur. Het rapport wordt tijdens deze periode niet bijgewerkt.
Retailerextract: van 16 augustus 15.00 - 18 augustus 20.00 uur.
GS1 Data link: van 16 augustus 15.00 uur - 18 augustus 20.00 uur.
API's van Data Management Services (DMS): van 16 augustus 15.00 uur - 18 augustus 20.00 uur.
17-7-2024 15:00 Onderhoud aan MijnGS1, tijdelijk niet bereikbaar
Opgelost: 18-7-2024 09:00
Wegens groot onderhoud is MijnGS1 tijdelijk niet bereikbaar op woensdag 17-07-2024 van 15:00u tot 23:00u. Onze excuses voor het ongemak.
26-6-2024 11:00 Nieuw MijnGS1 account aanmaken niet mogelijk
Opgelost: 26-6-2024 17:00
Door een storing is het op dit moment niet mogelijk om een nieuw account aan te maken voor MijnGS1. Onze excuses voor het ongemak.
25-6-2024 11:00 Storing MijnGS1, niet (goed) bereikbaar
Opgelost: 25-6-2024 13:00
Door een storing is MijnGS1 tijdelijk niet (goed) bereikbaar.
Wij werken hard aan een oplossing, onze excuses voor het ongemak.
18-6-2024 15:00 GS1 Data Source verwerkingstijden langer dan normaal
Opgelost: 19-6-2024 10:00
Het is druk op de datapool en de verwerkingstijden zijn langer dan normaal. Onze excuses voor het ongemak.
27-5-2024 18:00 Onderhoud aan MijnGS1, tijdelijk niet bereikbaar
Opgelost: 27-5-2024 21:10
Wegens onderhoud zal MijnGS1 vanavond tijdelijk niet bereikbaar zijn van 18:00u tot 21:00u. Onze excuses voor het ongemak.
29-4-2024 17:00 Onderhoud aan MijnGS1, tijdelijk niet bereikbaar
Opgelost: 29-4-2024 22:00
Wegens onderhoud is MijnGS1 tijdelijk niet bereikbaar van 17:00u tot 21:30u. Onze excuses voor het ongemak.
9-4-2024 09:00 Aantal diensten niet beschikbaar
Opgelost: 9-4-2024 14:00
Door een storing zijn een aantal diensten tijdelijk niet zichtbaar in MijnGS1 en/of is actuele data niet beschikbaar. Het gaat om:
- Datakwaliteitsrapporten in Mijn GS1 zijn tijdelijk niet zichtbaar
- Data uit GS1 Data Link is tijdelijk niet beschikbaar
- API voor DMS'en is niet beschikbaar, dus DMS'en ontvangen geen nieuwe oproepen en kunnen tijdelijk geen feedback versturen.
- Retailerextract is vandaag niet verstuurd.
Wij werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
4-4-2024 12:00 Aantal diensten niet beschikbaar
Opgelost: 4-4-2024 17:00
Door een storing zijn een aantal diensten tijdelijk niet zichtbaar in MijnGS1 en/of is actuele data niet beschikbaar. Het gaat om:
- Datakwaliteitsrapporten in Mijn GS1 zijn tijdelijk niet zichtbaar
- Data uit GS1 Data Link is tijdelijk niet beschikbaar
- API voor DMS'en is niet beschikbaar, dus DMS'en ontvangen geen nieuwe oproepen en kunnen tijdelijk geen feedback versturen.
- Retailerextract is vandaag niet verstuurd.
Wij werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
26-3-2024 12:00 GS1 Data Source verwerkingstijden langer dan normaal
Opgelost: 31-3-2024 22:00
Het is druk op de datapool en de verwerkingstijden zijn langer dan normaal. Onze excuses voor het ongemak.
29-2-2024 09:00 Issue op gelost! MijnGS1 was tijdelijk niet bereikbaar
Opgelost: 29-2-2024 10:00
Door een storing is MijnGS1 tijdelijk niet bereikbaar.
Wij werken hard aan een oplossing, onze excuses voor het ongemak.
7-2-2024 17:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 7-2-2024 23:00
Wegens onderhoud is MijnGS1 tijdelijk niet bereikbaar van 17:00u tot 22:30u. Onze excuses voor het ongemak.
18-1-2024 20:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 20-1-2024 15:00
Wegens groot onderhoud is MijnGS1 tijdelijk niet bereikbaar van donderdag 20.00u tot zaterdag 20.00u. Onze excuses voor het ongemak.
8-1-2024 12:00 Jaarfactuur 2024 niet zichtbaar in MijnGS1 portaal
Opgelost: 24-1-2024 12:00
In verband met een storing kan het voorkomen dat de nieuwe jaarfactuur 2024 niet zichtbaar is in MijnGS1. Je kunt de factuur zelf overmaken ovv van klant- en factuurnummer naar ons rekeningnummer, deze staat onderaan de factuur. Onze excuses voor het ongemak.
22-11-2023 17:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 22-11-2023 23:30
Wegens onderhoud is MijnGS1 vanavond niet bereikbaar van 17:00 - 23:00 uur. Onze excuses voor het ongemak.
17-11-2023 15:00 GS1 Data Source tijdelijk niet beschikbaar vanwege release
Opgelost: 19-11-2023 20:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 18 november is een aantal diensten en services tijdelijk niet beschikbaar van 17-19 november:
- GS1 Data Source: van 17 november 17.00 uur - 19 november 20.00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt.
- Het datakwaliteitrapport in MijnGS1: van 17 november 15.00 uur - 19 november 20.00 uur. Het rapport wordt tijdens deze periode niet bijgewerkt.
- Retailerextract: van 17 november 15.00 uur - 19 november 20.00 uur.
- GS1 Data Link: van 17 november 15.00 uur - 19 november 20.00 uur.
- API's van Data Management Services (DMS): van 17 november 15.00 uur - 19 november 20.00 uur.
12-11-2023 18:00 Onderhoud testomgeving GS1 Data Source
Opgelost: 16-11-2023 18:00
Vanwege geplande werkzaamheden door Microsoft kan de testomgeving van GS1 Data Source tussen 12 november 18:00 uur en 16 november 18:00 uur soms minder goed bereikbaar zijn.
Zie hieronder het bericht van Microsoft:
Scheduled network maintenance may affect one or more of your virtual machines in West Europe
An upcoming maintenance update will affect virtual machines in West Europe, from 12 November 2023 18:00 UTC until 16 November 2023 18:00 UTC. During this planned maintenance window, IaaS virtual machines will be migrated to newer network hardware. Please expect each virtual machine to be unavailable for up to 15 minutes after initiating the maintenance. Operating system and data disks will be retained, but temporary disks will be reset.
21-10-2023 08:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 21-10-2023 20:00
Wegens onderhoud is MijnGS1 zaterdag 21 oktober niet bereikbaar van 08:00 - 18:00 uur. Onze excuses voor het ongemak.
18-8-2023 15:00 Aantal diensten en services tijdelijk niet beschikbaar
Opgelost: 20-8-2023 20:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 19 augustus is een aantal diensten en services tijdelijk niet beschikbaar van 18-20 augustus:
- GS1 Data Source: van 18 augustus 17.00 uur - 20 augustus 20.00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt.
- Het datakwaliteitrapport in MijnGS1: van 18 augustus 15.00 uur - 20 augustus 20.00 uur. Het rapport wordt tijdens deze periode niet bijgewerkt.
- Retailerextract: van 18 augustus 15.00 uur - 20 augustus 20.00 uur.
- GS1 Data Link: van 18 augustus 15.00 uur - 20 augustus 20.00 uur.
- API's van Data Management Services (DMS): van 18 augustus 15.00 uur - 20 augustus 20.00 uur.
10-8-2023 13:00 GS1 Data Source verwerkingstijden langer dan normaal
Opgelost: 11-8-2023 13:00
Het is druk op de datapool en de verwerkingstijden zijn langer dan normaal. Onze excuses voor het ongemak.
8-8-2023 18:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 8-8-2023 18:30
Wegens onderhoud is MijnGS1 vanavond niet bereikbaar van 18.00 - 18.30 uur. Onze excuses voor het ongemak.
19-7-2023 16:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 20-7-2023 10:00
Woensdag 19 juli van 16.00 uur tot de volgende morgen 10.00 uur voeren wij onderhoud uit in MijnGS1. Kans is dat in dat tijdvak nieuwe aanvragen en wijzigingen niet behouden blijven. Advies is om MijnGS1 dan niet te gebruiken. Excuses voor het ongemak.