Veel informatie staat in de kennisbank.
Maar je kunt natuurlijk ook telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen.
Contact met customer support
Onze medewerkers van customer support helpen je graag. Bijvoorbeeld bij vragen over de aanschaf van GS1 codepakketten, over het coderen en vertalen naar barcodesymbolen en bij vragen over GS1 Data Source, het implementeren van GS1 EDI en administratieve zaken.
Onze support afdeling is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30u tot 17:00u.
Telefoon: (020) 511 38 88
E-mail: info@gs1.nl
Contact met relatiemanagers
De relatiemanagers helpen deelnemers uit de sectoren levensmiddelen & drogisterij, gezondheidzorg en doe-het-zelf, tuin & dier. Ze ondersteunen je bij projecten en beantwoorden vragen over data-uitwisseling en datakwaliteit. Het team bestaat uit:
- Iris van 't Erve
- Ivan Reid
- Sidney Veldman
- Lieke van der Bent
Telefoon: (020) 511 38 20
E-mail: accounts@gs1.nl
Bezoekadres
GS1 Nederland
Stroombaan 16
1181 VX Amstelveen
Ons kantoor is op de 6e verdieping.
Postadres
GS1 Nederland
Postbus 247
1180 AE Amstelveen
KvK: 33177740
BTW: NL007221757B01
D-U-N-S: 40-837-4338
Kom je met het openbaar vervoer?
Op 3 minuten loopafstand van The Garden ligt de halte voor tram 5 (halte Amstelveen Stadshart) en op 8 minuten loopafstand ligt de halte voor tram 25 (halte Oranjebaan). Beiden trams rijden van en naar Station Zuid WTC. Daar kun je overstappen op de metro en de trein naar diverse bestemmingen. Het busstation Amstelveen ligt ook op loopafstand.
Kom je met de auto?
Ons kantoor (The Garden, gebouw A) ligt op een paar minuten rijden met de auto van de A9 (afslagen S108 en S109 Amstelveen). Er is geen ruimte beschikbaar in de parkeergarage van het gebouw, dus je kunt parkeren in parkeergarage Buitenplein. Zie hieronder de looproute vanaf deze parkeergarage naar ons kantoor.